Jedheadsfanpage

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Det var ett tag sen nu......

Av John & Edward Grimes - 29 oktober 2011 22:13

Hejsan alla :) Sandra här :)

Det har inte blivit så mycket bloggade från min sida på ett tag... Men jag har så mycket i skolan och sånt just nu , har typ haft 5prov (tror jag) riktigt jobbigt.

Men ska försöka blogga lite mer här nu :)

Tittar på 17again just nu , så får väl fortsätta att kolla vidare ;)

Ha det så bra så länge

Ps. Killarnas största dröm är också uppfyllen nu :DDDD
Deras största dröm var att träffa Britney Spears och nu har dom äntligen gjort det :''')

Här nedanför finns ett klipp när dom får stå på scen med henne också

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av John & Edward Grimes - 17 oktober 2011 15:27

Hej alla , Celice här!Jedward fyllde år igår !20 år, helt crazy alltså. Tiden går jättesnabbt.Twinteen ..   JEDHUG CELICE ...

Av John & Edward Grimes - 14 oktober 2011 21:00

  cha cha, Enya här!      vill bara berätta att jag har skaffat en ny blogg, som  ni gäääärna får titta in på! här kommer den! www.ThisIsEnya.Bloggplatsen.se :)   taggar ni söndag? det gör jaaaaaag! HAPPY SHOWER TO YOU, HAPPY SHOWER TOOOOO YO...

Av John & Edward Grimes - 12 oktober 2011 16:53

Hej alla, Celice här!Ja jag e lite seg. Jag har haft fullt upp me skolan, träningar, matcher o sånt..Men imon ska ja har utedag me skolan, tråkigt menmen. På lördag e de derbymatch i Trelleborg mellan Palmstadens A-lag & Höllvikens. Dessutom spelar P...

Av John & Edward Grimes - 10 oktober 2011 17:34

Heeeej alla underbaraa, det var väääldigt jag (Dana) bloggade, hade helt glömt bort att jag är med i en blogg   hahaa Den här dagen har gått väldigt fort för mig, men jag somnade på so:n   hehe, aja men som ni säkert redan vet så trendade vi jedwar...

Av John & Edward Grimes - 8 oktober 2011 15:33

hej hej, emelie här:)   Jag gjorde ett flumminlägg igår, just nu HATAR jag mina grannar de borrarså att jag inte hör min musik, Jedward då alltås, lite sööta bilder på Jedward :)   Fiiinaste Edward<33 Edward till vänster o John till höger&...

Ovido - Quiz & Flashcards